Pełna konfiguracja z zapowiedzią
Centrale telefoniczne
Firma SEBDAN Sebastian Zięba od 2018 roku rozpoczęła sprzedaż central telefonicznych firmy PLATAN.
Czy w mojej firmie potrzebna jest centrala?
Wyobraźmy sobie następującą sytuację:
Nasz potencjalny klient, szukający firmy zajmującej się obsługą informatyczną wchodzi na pierwszy znaleziony wynik w wyszukiwarce internetowej. Strona internetowa go zaciekawiła, więc sięga po telefon i wybiera numer znajdujący się na stronie Jana Kowalskiego.
Słyszy sygnał w telefonie, pierwszy, drugi, trzeci… po czym słyszy:
“...przepraszamy, wybrany telefon nie odpowiada, prosimy spróbować ponownie później”
Nasz potencjalny klient w 65% spróbuje ponownie zadzwonić, jednak, jeśli w słuchawce znów usłyszy:
“...przepraszamy, wybrany telefon nie odpowiada, prosimy spróbować ponownie później”
W tym przypadku TRACIMY KLIENTA!
Po takiej informacji, Nasz potencjalny klient, nie zadzwoni po raz trzeci. Jedyne co zrobi, to powróci w przeglądarce internetowej do wyników wyszukiwania i przejdzie na stronę innej firmy.
Co w takim przypadku dała by centrala Janowi Kowalskiemu?
Wróćmy do Naszej sytuacji, tym razem, z zastosowaniem centrali telefonicznej PLATAN
Nasz potencjalny klient wchodzi na stronę internetową i wybiera nasz numer. Po wybraniu numeru słyszy pierwszy sygnał, po czym słyszy zapowiedź głosową: Witamy w firmie informatycznej JanIT, aby połączyć się z działem handlowym, wybierz 10, z działem pomocy technicznej 20, z księgowością 30.
Pierwszy krok w kontakcie z klientem wykonany. Dzięki zapowiedzi słownej, nasza firma zyskuje na profesjonalności i powoduje, że Nasz przyszły klient nie powróci na stronę wynikó wyszukiwania.
W tym przypadku POZYSKALIŚMY POTENCJALNEGO KLIENTA!
Co w przypadku zajętej lini?
W centralach telefonicznych PLATAN, umożliwiamy włączenie poczty głosowej, dzięki czemu, nawet gdy nie możemy odebrać, ktoś może zostawić wiadomość głosową. Nasza sytuacja wygląda wtedy następująco.
Klient wybiera numer, po pierwszym sygnale słyszy, Witamy w firmie informatycznej …, niestety w tej chwili nie możemy odebrać telefonu, zostaw proszę wiadomość po usłyszeniu sygnału, a skontaktujemy się z Tobą w pierwszym możliwym momencie.
W tym przypadku, także zatrzymujemy POTENCJALNEGO KILETNA w Naszej firmie.
Powyższy przykład idealnie odzwierciedla sytuacje z życia wzięte. Więc, odpowiadając na pytanie, “czy w mojej firmie potrzebna jest centrala telefoniczna?” możemy z całą pewnością odpowiedzieć, że tak. Dzięki centrali telefonicznej wykonujemy pierwszy krok do osoby, z którą w przyszłości możemy nawiązać idealną współpracę.
Powyższy przykład pokazuje niecały 1% możliwości jakie niosą ze sobą centrale telefoniczne firmy PLATAN.
- Dzięki centralom firmy PLATAN zyskujesz m.in.: Kolejkowanie rozmów przychodzących z profesjonalnymi komunikatami systemowymi i miłymi dla ucha melodiami.
- Wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów.
- Możliwość podłączenia do czterech telefonów (w tym komórkowych) pod jednym numerem wewnętrznym
- Układ sekretarsko-dyrektorski – kierowanie przez sekretariat ruchu telefonicznego przychodzącego do dyrekcji
- Zobacz, Kto Chce Wejść - współpraca z wideotelefonami IP oraz bezpłatną aplikacją Platan Video Viewer.
- Zdalne i lokalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową.
- Obsługa wielu kart SIM – tanie rozmowy komórkowe
Obie z powyżej wymienionych central znajdziemy w wersji RACK tj. Takiej, którą można zamontować w szafie z urządzeniami sieciowymi w serwerowni, oraz na wersje, które można montować bezpośrednio na ścianie.
Wspólne cechy tych obu central to z pewnością usługa VoIP. Po krótce, jest to usługa, dzięki, której rozmowy telefoniczne możemy realizować za pośrednictwem Internetu w firmie jak i poza nią. Swój numer wewnętrzny możemy ustawić tak, aby po wybraniu jego przez klienta, dzwonił nasz telefon komórkowy.
Poniżej dokładny opis obu tych central telefonicznych.